Hi! Ik ben Bernd 🙂 Maar dat wist je al.. waarom deze website?

Over mij...

In het vierde jaar van de opleiding Commerciële Economie las ik het boek:

''Let my people go surfing'' van Patagonia oprichter: Yvon Chouinard.

Dit boek is een manifest voor een andere kijk op marketing en investeren in je merk/organisatie.

Na het lezen, wist ik het zeker, hier wil ik meer over weten en deze kennis wil ik delen 🙂 Zodat iedereen die met zijn merk aan de slag wil dat ook kan.

Waarom deze website?

1.

Omdat ik overtuigd ben dat investeren in merkontwikkeling resulteert in duurzame merkgroei.

te vaak wordt nog de vraag gesteld: Waarom moeten wij investeren in ons merk?

Verander het woord: 'merk' in 'reputatie'.

De vraag die je eigenlijk stelt is:
''Waarom moeten wij investeren in onze reputatie?''

2.

Kennisdeling door vakgenoten en experts heeft mij altijd erg geholpen, via deze weg probeer ik hetzelfde terug te doen!

Experts die het lezen en volgen waard zijn naar mijn mening zijn: Mark Ritson, Byron Sharp en Ingmar de Lange.

3.

Ik haal plezier uit het schrijven over merken. Zo blijf ik zelf op de hoogte en kan ik kennis delen met iedereen die ook aan de slag wil met zijn merk. Een win-win in mijn ogen, daar houd ik van 🙂

Dus... waar ben je naar opzoek?

Blogs

Blogs over merkgroei, -identiteit
en -positionering.

Modellen

Modellen die helpen bij het het strategisch positioneren van merken. 

Boekenkast

Literatuur die stimuleert verantwoord vanuit het merk te denken.